English
version


 
Neka ovo bude vaša početna stranica.
Stavite ovu stranicu u Favorites.
Spajaju se njemački Axel Springer i ProSiebenSat.1

Axel Springer, izdavač najprodavanijeg europskog tabloida Bild i ProSiebenSat.1, koji emitira hit emisije za masovno tržište poput emisije Next Topmodel, započeli su se prilagođavati stalnim promjenama na tržištu. Riječ je o sporazumu koji će ujediniti Springerov tabloid Bild-Zeitung i novine Die Welt s ProSiebenSat.1 komercijalnim TV kanalima. Springer je pokušao kupiti ProSieben prije deset godina, ali taj pokušaj je blokiralo neovisno regulatorno tijelo koje ispituje sve informacije povezane s nacionalnom distribucijom televizijskih programa.

Posao vrijedan 15,95 milijardi dolara

Ovo udruživanje vrijedit će oko 15,95 milijardi dolara, s time da ProSiebenSat.1 ima vrijednost od oko 9,8 milijardi. Sve je to u skladu s modernim medijskim okruženjem i činjenicom da današnji potrošači sve više koriste smartphone i tablete za praćenje i biranje medijskih sadržaja, a tradicionalne televizijske kuće poput ProSiebena i RTL-a šire svoje online medijske ponude kako bi se lakše natjecale s miljenicima tržišta Netflixom, Amazonom i HBO-om.

Udaljavanje od tiskanih izdanja

Istovremeno, Springer se također udaljava od isključivo tradicionalnih tiskanih izdanja koja je imao do sada te ide prema digitalnoj proizvodnju slijedeći primjere New York Timesa, News Corpa i ostalih. Čak su uveli i plaćeni online sadržaj kako bi se nadoknadio pad prihoda u tisku. Iako je prvi motiv ovog udruženja bila potreba za stvaranjem protuteža, Bertelsmann SE, ProSieben i Springer sada traže načine kojima bi povećali svoj doseg prema potrošačima usmjerenima na Google Inc., YouTube i društvenim medijima u potrazi za sadržajem.

Oglašivačka snaga
 
Ovo spajanje ima više smisla danas nego što je imalo prije deset godina jer su obje tvrtke izgradile dobar posao s godinama, a oglašivačka snaga ProSiebena mogla bi pomoći u zaustavljanju pada prodaje. Osim toga, Springer je lani osvojio pravnu bitku protiv KEK-a, kad je njemački savezni upravni sud presudio da spajanje ne bi bilo problematično s medijskog stajališta. Početkom 2014. Springer je kupio postaju N24, koja također proizvodi vijesti za programe ProSiebenSat.1, Sat.1 i Kabel Eins. Tvrtka Axel Springer je u većinskom vlasništvu Friede Springer, udovice osnivača i vlasnika. Procjenjuje se da je Frieda Springer 25. na listi najbogatijih osoba u Njemačkoj.

Verzija za ispis Povratak na prethodnu stranicu
 






Trenutno nema anketa.

Upišite se na mailing listu i primajte redovite obavijesti na email

email adresa: